Przejdź do komentarzy
Nasza strona używa cookies aby zapewnić więszą wygodę użytkowania strony. Pozostając na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie plików cookies.

ROZSZERZONA GWARANCJA

Hotpoint oferuje pełną i stałą obsługę klienta: 24 miesiące gwarancji producenta na zakupione urządzenie. Aby skorzystać z serwisu gwarancyjnego wystarczy skontaktować się z naszą infolinią 801332211, a podczas wizyty technika pokazać fakturę lub paragon oraz dokument gwarancyjny wydany przez sprzedawcę w dniu zakupu.

 

ZADZWOŃ NA SPECJALNY NUMER TELEFONU, ABY UZYSKAĆ WIĘCEJ INFORMACJI NA TEMAT
5-LETNIEJ GWARANCJI

801 33 22 11*
 
 
* koszt połączenia z telefonu stacjonarnego jest zgodny z cennikiem operatora lokalnego (opłata naliczana jak za jedno połączenie niezależnie od czasu trwania połączenia), koszt połączenia z telefonu komórkowego uzależniony jest od taryfy operatora telefonii komórkowej.
 
 

2+3 i 2+2 Rozszerzona Ochrona 

Korzyści Rozszerzonej Ochrony 
-Ochrona urządzenia trwa 2 lub 3 lata dłużej, niż standardowa gwarancja producenta 
- Klient zawiera umowę rozszerzonej ochrony z DOMESTIC & GENERAL na ustalony okres trwania (2+3 lata lub 2+2 lata)
- Umowa rozszerzonej ochrony wygasa wraz z zakończeniem tego okresu. Nie następuje automatyczne przedłużenie umowy.
- Podczas zawarcia umowy urządzenie musi być objęte gwarancją producenta t.j. w ciągu dwóch pierwszych 2 lat od daty zakupu
- oferta dotyczy urządzeń indywidualnego gospodarstwa domowego 

 

CO DAJE GWARANCJA PRAWNA?

  • bezpłatna naprawa 
  • bezpłatne części zamienne
  • darmowy transport produktu do serwisu (w przypadku, gdy naprawa nie jest możliwa w domu).
  • bezpłatna wymiana w przypadku
  •  gdy naprawa jest niemożliwa.

 

Jeśli nadal nie jesteś pewien, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, aby uzyskać więcej informacji.