Hotpoint oferuje pełną i stałą obsługę klienta: 24 miesiące gwarancji producenta na zakupione urządzenie. Aby skorzystać z serwisu gwarancyjnego wystarczy skontaktować się z naszą infolinią 801332211, a podczas wizyty technika pokazać fakturę lub paragon oraz dokument gwarancyjny wydany przez sprzedawcę w dniu zakupu.
ZADZWOŃ NA SPECJALNY NUMER TELEFONU, ABY UZYSKAĆ WIĘCEJ INFORMACJI NA TEMAT
5-LETNIEJ GWARANCJI
2+3 i 2+2 Rozszerzona Ochrona
Korzyści Rozszerzonej Ochrony
-Ochrona urządzenia trwa 2 lub 3 lata dłużej, niż standardowa gwarancja producenta
- Klient zawiera umowę rozszerzonej ochrony z DOMESTIC & GENERAL na ustalony okres trwania (2+3 lata lub 2+2 lata)
- Umowa rozszerzonej ochrony wygasa wraz z zakończeniem tego okresu. Nie następuje automatyczne przedłużenie umowy.
- Podczas zawarcia umowy urządzenie musi być objęte gwarancją producenta t.j. w ciągu dwóch pierwszych 2 lat od daty zakupu
- oferta dotyczy urządzeń indywidualnego gospodarstwa domowego
CO DAJE GWARANCJA PRAWNA?
- bezpłatna naprawa
- bezpłatne części zamienne
- darmowy transport produktu do serwisu (w przypadku, gdy naprawa nie jest możliwa w domu).
- bezpłatna wymiana w przypadku
- gdy naprawa jest niemożliwa.
Jeśli nadal nie jesteś pewien, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, aby uzyskać więcej informacji.