Przejdź do komentarzy
Nasza strona używa cookies aby zapewnić więszą wygodę użytkowania strony. Pozostając na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie plików cookies.
Custom Breadcrumbs jest tymczasowo niedostępny.

ROZSZERZONA GWARANCJA

Hotpoint oferuje pełną i stałą obsługę klienta: 24 miesiące gwarancji producenta na zakupione urządzenie. Aby skorzystać z serwisu gwarancyjnego wystarczy skontaktować się z naszą infolinią 801332211, a podczas wizyty technika pokazać fakturę lub paragon oraz dokument gwarancyjny wydany przez sprzedawcę w dniu zakupu.

 

ZADZWOŃ NA SPECJALNY NUMER TELEFONU, ABY UZYSKAĆ WIĘCEJ INFORMACJI NA TEMAT
5-LETNIEJ GWARANCJI

801 33 22 11*
 
 
* koszt połączenia z telefonu stacjonarnego jest zgodny z cennikiem operatora lokalnego (opłata naliczana jak za jedno połączenie niezależnie od czasu trwania połączenia), koszt połączenia z telefonu komórkowego uzależniony jest od taryfy operatora telefonii komórkowej.
 
 

2+3 i 2+2 Rozszerzona Ochrona 

Korzyści Rozszerzonej Ochrony 
-Ochrona urządzenia trwa 2 lub 3 lata dłużej, niż standardowa gwarancja producenta 
- Klient zawiera umowę rozszerzonej ochrony z DOMESTIC & GENERAL na ustalony okres trwania (2+3 lata lub 2+2 lata)
- Umowa rozszerzonej ochrony wygasa wraz z zakończeniem tego okresu. Nie następuje automatyczne przedłużenie umowy.
- Podczas zawarcia umowy urządzenie musi być objęte gwarancją producenta t.j. w ciągu dwóch pierwszych 2 lat od daty zakupu
- oferta dotyczy urządzeń indywidualnego gospodarstwa domowego 

 

CO DAJE GWARANCJA PRAWNA?

  • bezpłatna naprawa 
  • bezpłatne części zamienne
  • darmowy transport produktu do serwisu (w przypadku, gdy naprawa nie jest możliwa w domu).
  • bezpłatna wymiana w przypadku
  •  gdy naprawa jest niemożliwa.

 

Jeśli nadal nie jesteś pewien, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, aby uzyskać więcej informacji.